VW Golf ...
GOLF I
Prva
generacija Golfa pocela se prodavati 1974.godine. 1976.godine dobiva i
svoju prvu GTI verziju sa 1,6 litarskim benzinskim motorom,koji je imao
110 konjskih snaga.
1979.godine
na trzistu se pojavljuje i kabrio verzija,koja je se proizvodila sve do
1993.godine sa nesto manje od 390,000 plasiranih primjeraka spada u
najprodavaniju izvedbu automobila sa mekim krovom na svijetu. Uprava iz
Volfsburga je proglasila ovaj automobil greskom,jer se u svoje vrijeme
pokazao kao izuzetno pouzdan i izdrzljiv automobil,pa je prodaja
rezervnih dijelova isla veoma lose.
GOLF II
1983.godine
predstavljena je druga generacija,bila je takodje dostupna i u GTI
verziji.Od 1990.godine bio je dostupan posebni model,koji je imao pogon
na sve cetiri tocka,te je takodje nazvan kao ''Golf
Country''.1992.godine je bio kraj ''dvojke''.
GOLF III
1991.godine
predstavljena je treca feneracija Golf-a i trajala je 1997. U top-model
je ugradjivan VR6 motor,koji je imao 174,a posle cak i 190 konjskih
snaga.Dvije godine kasnije Golf je i prvi put predstavljen i u
karavanskoj verziji,a iste godine su novi izgled dobile i kabrioletske i
GTI verzije.Tada je na trziste izasao i poseban GTI,kojim se
obiljezavalo 20 godina od prvog modela tog naziva.
GOLF IV
1997.godine
Golf 4 je osim u standardnoj verziji ''hatchback'' bio dostupan i kao
kabriolet i karavan,a 1998 u njega je ugradjivan i pogon na sve cetiri
tocka,nazvan 4motion. GTI je od 2000.godine prodavan i u posebnoj
verziji povodom 25.godisnjice prvog GTI-a. 2002.godine predstavljen je i
benzinski FSI motor sa direktnim ubrizgavanjem goriva,kao i sportska
izvedba R32,koji je bi opremljen sa 3,2 litrenim sestocilindarskim
motorom sa 241 KS.
GOLF V
2003.godine
dolazi peta generacije Golf-a.Pocetkom 2005. godine dostupna je i GTI
verzija sa 2,0 litrenim FSI motorom,koji uz pomoc turbo-punjaca razvija
200 KS,te je sa njime Golf u mogucnosti ubrzati od 0 do 100 km/h za 7,2
sekunde i postici maksimalnih 235 km/h. U septembru 2005.godine
predstavljena je i R32 verzija koja je imala 3,2 litreni
sestocilindarski motor,koji je razvijao 250 KS,koji je takodje imao
ubrzanje do stotke za 6,2 sekunde i maksimalnih 250 km/h.
GOLF VI
Dužina je
povećana sa 420,5 na 423 cm, širina sa 176 na 179 cm, a osnovni je
oblik, uz sitna dizajnerska poboljšanja, naravno zadržan. Svi će
dizelaši biti common-rail tehnologije, a najvažniji će biti 1.6 TDI sa
90 i 105 KS. Veliki će novitet biti trocilindraš 1.2 TDI sa 75 KS i 180
Nm, koji će trošiti samo 3,9 litara.
Za početak u
ponudi će biti samo 2.0 TDI sa 110 i 140 KS, a naknadno i 170 KS.
Očekuje se i top-gun dizelaš 2.0 TDi, u twin-turbo vezriji sa 204 KS. Za
početak, u ponudi će ostati klasični benzinci 1.4 sa 80 i 1.6 sa 102
KS, a 2010. će ih zamijeniti četverocilindarski turbobenzinac s izravnim
ubrizgavanjem 1.2 TSI sa 85 i 105 KS. U sredini ponude je 1.4 TSI sa
122 i 160 KS, a na vrhu ponude 2.0 TSI sa 210 i 272 KS. Pored ručnih
mjenjača s pet i šest stupnjeva u ponudi će biti i sekvencijalni
automatski mjenjač DSG s dvije spojke te šest i sedam stupnjeva.
Temeljito je
dorađena i unutrašnjost, koja je otmjenija i pomalo u stilu Passata.
Najvažnije je što su visoka kvaliteta i preciznost podignuti na još višu
razinu. Umjesto plavog, uvedenog u Golfu četvrte generacije iz 1997.,
šestica će imati trendovsko, sportsko bijelo osvjetljenje.
Funkcionalnost i osjećaj u vožnji također su bitno poboljšani.
Komfor i ugodan osjećaj u vožnji podjednako će biti uvjerljivi u verzijama s troja i petera vrata.
GOLF VII
Golf sedme
generacije doživjet će evoluciju dizajna, no zato će prave promjene
ostati skrivene ispod kože. Kako tvrde, radikalne promjene koje čekaju
novu generaciju Golfa 2012..
Britanci
tvrde da će novi Golf dobiti novu platformu zbog koje će umjesto
povećanja dimenzija doživjeti njihovo smanjenje. Smanjit će se također i
masa automobila zbog koje će moderniji motori nuditi još bolje
performanse.
Pominje se i
hibridni sklop koji su imali prilike isprobati u prototipnom izdanju
prošle godine. Tehnologija Twin Drive TDI agregata 1.5 l i tri
elektromotora trebala bi omogućiti ultranisku potrošnju od svega dvije i
pol litre na stotinu kilometara.
U
kombinaciji je navodno i novi benzinski motor HCCI bez svjećica 'koji
misli da je dizelaš' te kombinira sklonost visokim obrtajima i nisku
emisiju ispušnih plinova s još nižom potrošnjom.
Na nama je da jos sacekamo i sacekamo i vidimo kakva ce biti ta famozna sedma generacija legendarnog Golfa....