Stigao novi Mercedes-Benzov Citaro...

Više od 31.000 prodanih vozila u 13 godina proizvodnje učinilo je Mercedes-Benzov Citaro najuspješnijim autobusom svih vremena. Prvi se put u svibnju ove godine potpuno novorazvijeni gradski Citaro predstavio mnogobrojnim europskim novinarima u tvornici autobusa u Mannheimu.


„S novim Mercedes-Benzovim Citarom, gradskim niskopodnim autobusom, stvaramo budućnost javnoga prometa na kratkim udaljenostima te ponovno potvrđujemo da Daimler posjeduje najveću kompetenciju u poslovanju s autobusima“, rekao je Andreas Renschler na predstavljanju u Mannheimu. „Novi Citaro beskompromisno ulaže u ekonomičnost, komfor i sigurnost te se predstavlja u dizajnu koji će uljepšati svaku gradsku sliku.“


Dizajn Citara temeljito je iznova koncipiran – od prednjih do stražnjih svjetala. Što se tiče vanjskog izgleda, pozornost privlači, prije svega, nova maska s velikim gotovo bademastim svjetlima te obilno oblikovanim prednjim dijelom. Svijetle boje i mirne linije stropa čine unutrašnjost još primamljivijom, uz to što će vozač sada sjediti na povišenom sjedalu. Također, ploča s instrumentima ergonomska je i znatno informativnija ponajprije zahvaljujući ekranu u boji.


I koncepti sigurnosti u novom Citaru postavljaju nova mjerila. Prvi je put za gradski autobus na raspolaganju ESP (Electronic Stability Program). Jedinstvene su i prednja pojačana konstrukcija kostura i apsorbirajuća zaštita koja djeluje pri frontalnom udaru. Novost je upotreba LED tehnologije, elektronskih sustava, sustava upravljanja motorom, multifunkcijskog upravljača, novih papučica i novorazvijenog koncepta rukohvata.


Provjerena i dokazano učinkovita tehnologija upotrijebljena u novom Citaru osigurava njegovu štedljivost i vodi brigu o zaštiti okoliša. Od svojih prethodnika Citaro preuzima motore s BlueTec dizelskom tehnologijom, koji zadovoljavaju norme Euro V i standard emisija EEV (Enhanced Environmentally Friendly Vehicle).


Mercedes-Benzov Citaro najuspješniji je gradski autobus svih vremena: uz to što je od početka serijske proizvodnje 1998. s proizvodne trake sišlo više od 31.000 primjeraka ovog vozila, njegova primjena u gotovo svim gradovima diljem Europe te u drugim krajevima svijeta pridonijela je da postane međunarodno prepoznatljiv. Prvi put predstavljen na kongresu UITP u Stuttgartu 1997. godine, Citaro kao gradski i prigradski niskopodni autobus neprestano vozi rutama uspjeha.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Pauze kada se kamion ukrca na brod/vlak/zrakoplov

Mala škola prometnih propisa i sigurnosnih pravila II.-nastavak

Raskrižja u više razina