Dakle, još tamo u osmom mjesecu MAZ je predstavio novi kamion, odnosno konceptni model 6440, koji bi trebao biti vrh ponude tog proizvođača. Kamion će do kraja godine biti na testiranjima, a onda će se odlučiti hoće li ući u serijsku proizvodnju
Pogoni ga V8 motor MMZ D-283.4E4-22 s 600KS uz zadovoljavanje Euro 4 norme, prilikom kombinacije uz automatski Allison 4500DR mjenjač. Ukupna dužina kompozicije iznosi 18.45m, koliko je i službeno ograničenje u Bjelorusiji, dok je i sama poluprikolica također proizvod tvrtke MAZ.
Zanimaju me pauze kada se tegljač ukrca na brod/vlak/zrakoplov. Da li počinje pauza kad se ukrca na brod/vlak/zrakoplov ili od trenutka kada stane u luci i isto tako da li se ista pauza može nadopuniti stajanjem nakon što vozač se iskrca sa brod/vlak/zrakoplov odnosno vožnja brod/vlak/zrakoplovom je trajala manje od 11 tj. 9h. Odgovor: U slučaju da vozač prati vozilo na trajektu ili vlaku i pri tome na raspolaganju ima ležaj u kabini trajekta ili vlaka, onda vrijeme tog putovanja može označiti s krevetom, tj. tada može koristiti svoj dnevni odmor. Pri tome, zbog samog ukrcaja i iskrcaja vozila s trajekta/vlaka, taj dnevni odmor smije prekinuti dva puta pod uvjetom da ukupno vrijeme prekida tog odmora (npr. vožnja s odlaznog pristaništa u trajekt i vožnja s trajekta na dolazno pristanište) ne traje dulje od 1 sat. To znači da vozač može prebaciti prekidač na tahografu na poziciju kreveta već u trenutku kada je u luci, kupio je kartu i svoje vozilo će utovariti tek kroz...
PROMET NA RASKRIŽJU • VOZAČ KOJI SE PRIBLIŽAVA RASKRIŽJU MORA VOZITI S POVEĆANIM OPREZOM KOJI ODGOVARA PROMETNIM UVJETIMA NA RASKRIŽJU • VOZAČ JE DUŽAN NA DOVOLJNOJ UDALJENOSTI PRED RASKRIŽJEM VOZILOM ZAUZETI POLOŽAJ NA ONOJ PROMETNOJ TRACI KOJOM MORA PROĆI KROZ RASKRIŽJE RAZLIKUJEMO RASKRIŽJA PREMA: • GEOMETRIJSKOJ IZVEDBI ILI RAZINAMA • NAČINU UPRAVLJANJA PROMETOM NA RASKRIŽJU PREMA GEOMETRIJSKOJ IZVEDBI RASKRIŽJA U ISTOJ RAZINI SU: •PRAVOKUTNO (ORTOGONALNO) RASKRIŽJE •“T” – raskrižje •“Y” – raskrižje •RASKRIŽJE S KRUŽNIM TOKOM PROMETA •SMAKNUTO ILI NETIPSKO RASKRIŽJE NEPRAVILNOG OBLIKA RASKRIŽJA U VIŠE RAZINA • PETLJE • PODVOŽNJACI • NADVOŽNJACI PETLJA NADVOŽNJAK UPRAVLJANJE PROMETOM NA RASKRIŽJU • UPRAVLJANJE PROMETOM NA RASKRIŽJU ZNAKOVIMA ILI NAREDBAMA OVLAŠTENE OSOBE • UREĐAJIMA ZA DAVANJE ZNAKOVA PROMETNIM SVJETLIMA • PROMETNIM ZNAKOVIMA • PROMETNIM PRAVILIMA ZONA PREGLEDNOSTI ZONA PREGLEDNOSTI JE PROSTOR RASKRIŽJA KOJEG IZ ODREĐENE POZICIJE VIDIMO OSNOVNA ME...
TRAMVAJI U ZAGREBU Redoviti tramvajski promet odvija se na 116.346 m pruga, na kojima je svaki dan u prometu 184 tramvajskih motornih kola i 84 prikolice. Ukupna je dužina pruga na 15 linija dnevnog prometa 148 km, a na četiri noćne linije 57 km. Skretnica je u gradu 174, a tramvajskih stajališta 255. Na godinu se ZET tramvajima u gradu Zagrebu preveze oko 182,000.000 putnika. Tramvaji su smješteni u dva pogona. Trešnjevački pogon pokriva 9213,11 m kolosijeka, od kojih je 28 za parkiranje i 87 skretnica. Za promet se svaki dan priprema šest tipova tramvaja, dva tipa prikolice, radni i teretni tramvaji. Pogon u Dubravi ima 8130,98 metara tračnica s 27 kolosijeka i 61 skretnicom. Iz tog pogona u promet svaki dan izlazi pet tipova tramvaja, jedan tip prikolice te teretni tramvaji. (izvor: http://www.zet.hr , izmjene netočnih činjenica: "NT 2200") U iznimn...
Primjedbe