Pauze kada se kamion ukrca na brod/vlak/zrakoplov

pauzeBrodMala.jpg

Zanimaju me pauze kada se tegljač ukrca na brod/vlak/zrakoplov. Da li počinje pauza kad se ukrca na brod/vlak/zrakoplov ili od trenutka kada stane u luci i isto tako da li se ista pauza može nadopuniti stajanjem nakon što vozač se iskrca sa brod/vlak/zrakoplov odnosno vožnja brod/vlak/zrakoplovom je trajala manje od 11 tj. 9h.
Odgovor:
U slučaju da vozač prati vozilo na trajektu ili vlaku i pri tome na
raspolaganju ima ležaj u kabini trajekta ili vlaka, onda vrijeme tog
putovanja može označiti s krevetom, tj. tada može koristiti svoj dnevni
odmor. Pri tome, zbog samog ukrcaja i iskrcaja vozila s trajekta/vlaka, taj
dnevni odmor smije prekinuti dva puta pod uvjetom da ukupno vrijeme prekida
tog odmora (npr. vožnja s odlaznog pristaništa u trajekt i vožnja s trajekta
na dolazno pristanište) ne traje dulje od 1 sat. To znači da vozač može
prebaciti prekidač na tahografu na poziciju kreveta već u trenutku kada je u
luci, kupio je kartu i svoje vozilo će utovariti tek kroz neko vrijeme (sat
ili dva ili ...). Pri ulasku u trajekt tahograf će automatski zabilježiti
prvo pokretanje vozila, a kada se vozilo parkira na platformi trajekta vozač
će nastaviti sa svojim dnevnim odmorom. Pri dolasku u luku vozač će još
jednom pokrenuti vozilo i tahograf će automatski pisati vožnju. Ove dvije
vožnje ne smiju trajati dulje od 1 sat. Međutim, odmah po dolasku u luku
vozač će morati stati ako njegovo ukupno dotadašnje vrijeme odmora nije 11
sati ili 9 sati (ako koristi skraćeni dnevni odmor). Ostatak odmora do 9 ili
11 sati mora provesti negdje na parkiralištu u luci.

Kod analognog tahografa savjetujemo da na poleđini taho listića zabilježite
u koliko sati ste navezli vozilo na trajekt i koliko sati ste s vozilom
sišli s trajekta. Ovo stoga kako bi vam se u kasnijoj evidenciji koju vodi
poslodavac na isparavan način zabilježila ova aktivnost. Također, u takvim
slučajevima obvezno morate sačuvati račun od trajekta ili vlaka iz kojeg je
vidljivo da ste na raspolaganju imali ležaj u trajektu. U suprotnom, ako
nemate ležaj na raspolaganju, vrijeme provedeno na trajektu morate označiti
s pravokutnikom s dijagonalom (čekanje).

Ako vozite vozilo s digitalnim tahografom, onda na izborniku digitalnog
tahografa morate označiti vrijeme kada počinje vaš boravak na trajektu.
Digitalni tahograf će vam automatski odobriti (računati) dva prekida u
ukupnom trajanju do 1 sat u tom periodu, a protekom vašeg odmora još jednom
u meniju tahografa trebate izabrati trenutak kada više niste na trajektu,
odnosno kada ponovno počinjete raditi.

Tahograf d.o.o.

Primjedbe

Autor Unknown rekao je…
Imao sam pauzu, pre ukrcavanja na brod u trajanju od 14h. nakon toga sam putovao brodom 3 sata. Interesuje me jeli arbajt sati krecu od trenutka ukrcavanja na brod, ili od trenutka kada sam se iskrcaoo i poceo voznju
Autor Unknown rekao je…
Od truenutka kad SI sisao s broda
Autor Unknown rekao je…
Pozdrav!
Dali se sme pomerati u toku dnevnog ili vekend odmora?? Recimo da se moram pomeriti...dvadeset metara,...?? Sta onda??
Autor Unknown rekao je…
Dali se sme pomerati u toku dnevnog ili vekend odmora?? Recimo da se moram pomeriti...dvadeset metara,...?? Sta onda??
Autor Unknown rekao je…
Slucajno sam potvrdio brod na diitalnom tahografu kako iskljucit.hvala

Popularni postovi s ovog bloga

Mala škola prometnih propisa i sigurnosnih pravila II.-nastavak

Raskrižja u više razina