Van Hool exqui-Grad

Van Hool, belgijski proizvođač autobusa i komercijalnih vozila, predstavio je javnosti svoj model Exqui.City Design Mettis, na evropskom sajmu različitih prevoznih sredstava Transports Publics 2012., koji se održao u Parizu (Porte de Versailles). Radi se o dvozglobnom autobusu (dizel-električni) koji koristi hibridni sistem pogon, a koji će se koristiti za javni prijevoz u i oko grada Metz (Francuska). Dužina ovog modela je 24 metra, visina 3,3 metra, širina 2,5 metra, a ukupna težina vozila je oko 22 750 kg. Mettis, firma koja obavlja javni prijevoz u Metz-u je naručila 27 komada Exqui. City modela
Mettis Exqui.City Design je rezultat bliske suradnje između Metz Metropole, njegove studijske grupe Mettis i Van Hool-a. Ovaj ambiciozni projekt je uveo Van Hool na francusko tržište BHNS vozila (Bus à Haut Niveau de Service,ili autobusi sa visokom razinom usluga). Ovo će biti prva BHNS flota od 100% hibridnih vozila na cestama u Francuskoj.

Nova BHNS vozila proizvedena u Van Hool-u kombinuju fleksibilnost autobusa sa tačnosti i putnicima nude luksuzni user-friendly prijevoz. Kako bi u ovome uspio, Van Hool je konstruisao vozilo sa sofisticiranim dizajnom i koje besprijekorno postiže velike brzine. Ovo vozilo se odvaja od tradicionalnih buseva i predstavlja sliku javnog prijevoza koji pruža visoku razinu usluge. Odvojena kabina vozača garantuje komfor i vodi ka poboljšanju performansi vozača i povećava sigurnost.
Pogonski sitem vozila je kao kod svih dizel-električnih hibridnih autobusa, a koristi ovog sistema su mnogi:
• Povrat energije kočenja;
• Optimiziran učinak dizel motora;
• Smanjenje emisije;
• Smanjena potrošnja goriva;
• Električni pogon;
• Smanjena buka;
 Vanjski izgled Mettis Exqui.City je neutralan i elegantan. Vanjski oblik i njegov aerodinamičan izgled, na prednjem i stražnjem dijelu, naglašavaju činjenicu da je ovo brzo i pouzdano prijevozno sredstvo. Bočne linije i prekriveni točkovi otkrivaju atraktivni identitet Exqui.City Design Mettis. Osim niske aerodinamične otpornosti, zahvaljujući izgledu, kretanje i manevrisanje ovim vozilom u urbanoj sredini je jednostavno i vrlo sigurno.

Vanjski izgled se nastavlja i u unutrašnjosti. Van Hool je uspješno naglasio visoke kvalitete koristeći jednostavnost i obraćajući veliku pažnju na detalje. Osvjetljenje i inovativni klima-uređaj povećavaju udobnost, tako da lahka dostupnost, svjetlo i udobnost čine da se putnici osjećaju mirno i opušteno.
Nije samo Metz iskazao interes za ovo jednistveno vozilo. Kao mogući kupci se spominju još i Barcelona (Španija) i Parma (Italija). Barcelona je naručila 3 Exqui.City modela, a isporuka je planirana za početak 2013. godine. T.E.P. (Trasporti pubblici Parma), kompanija za javni prijevoz, iz grada Parma na sjeveru Italije, je naručio 9 komada Exqui.City hibridnih trolejbusa iz Van Hool-a.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Pauze kada se kamion ukrca na brod/vlak/zrakoplov

Mala škola prometnih propisa i sigurnosnih pravila II.-nastavak

Raskrižja u više razina